סבתאל'ה, ציירי לי כבשה

אני חושבת שצריך להיות חוק
שמכריח אנשים
לשים דאודורנט.
אני חושבת שצריך להיות חוק שאוסר
על נשים זקנות
להתעסק עם בחורים צעירים.
נשים זקנות הם כמו כסוי מטה ללא מיטה
ובחורים צעירים הם קקי מתפרץ
שעדיין העצירות לא תפסה אותם בביצים.
ילד מסכן
ישן עם אמא
וחושב שהיא כלת העולם.
סבתא היא לא נסיכה
סבתא היא עצירות של פי הטבעת.
אבל כלי המיטה שלי הם ריחות השדה
ותשוקת הידיעה
וקדושת הלמידה.
ההכרה שלי לא תבגוד בי
ולא תלך לשדות זרים.
אני שמה לי על הקיר תמונה של
כדורים פורחים
וחושבת לשייט לי קרוב לאדמה
מעל שדות של רוחות של חופש.
אבל
השטן
תופס אשה זקנה
מצלם אותה
עושה בתודעה של הנער פוטושופ
והוא חושב שהיא
פמלה אנדרסון.
זוהי זרש
אשתו של המן.
לילית לובשת שמלה של אפרודיטי
ואומרת:אני בתולה.
השטן מוציא את החיות שלו להשתין
במיטת הכלולות
של חתונת הדמים.
אני חושבת שצריך להיות חוק
שמכריח אנשים
לשים דאודורנט.

להשאיר תגובה

